torsdag 25. oktober 2012

Weekend

Endelig var det helg. Ukene går helt fantastisk fort, snart skal jeg plutselig hjem til jul.. Kanskje ikke helt enda, men snart hvertfall. I går var vi på middag hos Christina og Stine, hvor vi spiste Samosa. Det var kjempe godt og kan vel konkludere med at Christina er en god kokk. Vi ble sittende å skravle å kose oss hele kvelden. Jeg var jo helt i ekstase fordi de har tv, så satt klistra foran skjermen. Er jo så vant til å se på tv, men her i London så har vi ikke skaffet oss tv. Jeg kjenner at jeg har ikke noe stort behov for å ha det, vi klarer oss kjempte fint uten. Men det var litt deilig altså det må jeg si og sette seg i sofaen til Stine og Christina og se litt på tv. Nå har vi jo planlagt å spise middag sammen en gang i uken så jeg får gripe mulighetene jeg får til å se på tv der :)

Her er den fantastiske middagen fra gårsdagen




Idag har jeg vært en liten tur på skolen, før jeg dro hjem hvor vi lagde middag. Vi har vært flinke denne uken altså til å ikke spise ute, men ordne middag selv. Idag ble det tomatsuppe med kokt egg og pasta. Tomatsuppa er ikke den beste jeg har smakt, men det fungerte helt greit. Det var kjapt og enkelt. Alt kan ikke smake likt som hjemme, det går bare ikke.. Litt senere tok jeg meg faktisk en joggetur. Tenkte å få startet med det slik at jeg får litt ekstra energi, det var veldig deilig og jeg fant en rute som var ålreit å jogge. Så får vi se da om jeg klarer å holde det gående fremover.

Nå er det helg og i morgen tenkte vi å få ordnet engelsk bankkonto.. Vi har vært en smule treige på det punktet.. Bedre sent enn aldri eller hva? MEN vet dere at nå er det ikke lenge til shinedown konsert altså, jeg gleder meg skikkelig. Det er liksom allerede til lørdag, woho. Roomie skal på halloween party istedet, det høres også gøy ut. Men så skal vi jo faktisk på halloween party til onsdag igjen så jeg klarer meg vel..

1 kommentar: