fredag 26. oktober 2012

Friday I'm In Love

Dagen startet vel egentlig med å ligge i senga å slappe av. Var deilig å kunne sove litt lenge.. Jeg ble liggende å se på serier før jeg så at klokka var nesten 14, da var det på tide å komme seg ut av senga altså. Vi kom oss ut til slutt og fikk tuslet bort til Lloyds som er en bank, der vi fikk ordnet oss bankkonto. Endelig.. Var skikkelig deilig og bare bli ferdig med det. Videre tenkte vi at vi skulle sjekke ut Debenhams som er et stort "kjøpesenter" i byen vår, der hadde de faktisk masse fint og butikker som Miss Selfridge og Topshop. Når vi var ferdig der dro vi hjem og fikk ordnet middag, idag ble det fajitas. Det ble egentlig veldig godt. Da har vi fått spist alt vi planla å spise denne uken og er fornøyde med det. Jeg hadde som mål å få jogget en tur i dag også, og det fikk jeg til. Kjente jeg ikke var helt klar, litt støl i beina og sånt, men jeg tok meg sammen og kom meg ut likevel. Det ble en litt lengre runde i dag enn i går faktisk. I skrivende stund kjenner jeg at jeg er innmari støl i beina, men sånn er det vel når man ikke har trent på en stund. Satser på at det går over snart. Det har faktisk blitt veldig kjølig ute, snakket med noen engelske og de sa det var mer kjølig enn vanlig. Men vi er jo vant til ordentlig vintervær vi så vi skal vel komme oss igjennom dette også.

Today i høstværet



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar