tirsdag 23. oktober 2012

Ordinary people

Tirsdag.. Ja idag har jeg vært på skolen, hadde et seminar tidlig på dagen og 3 timer fri så en lecture(En sal med ca 250 elever som hører på en foreleser prate). Veldig greit med de timene fri altså, da blir jeg tvunget til å lese. Nå er jeg halvveis på essayet mitt og startet på et annet, så er fornøyd med dagen. I skrivende stund sitter jeg bare å gjesper, stod opp kl 7 idag så er trøtt allerede kl 9. Vurderer å hoppe i seng straks, jeg tenkte jeg skulle få unnagjort litt mer lesing før det. Imorgen har jeg kun en lecture så er jeg ferdig, det er veldig greit. Planen i morgen er å spise middag hos Stine og Christina, det blir koselig. Vi har jo funnet ut at vi skal prøve å få til en felles middag i uken. Her i flat 4 spiste vi kylling, pasta, potetmos og grønnsaker idag. Nå er det ikke lenge til shinedown konsert, jeg gleder meg så. Tenk endelig får jeg se de live..

Dagens visdomsord.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar