tirsdag 9. oktober 2012

We are young

Tiden går så fort av sted, jeg har nemlig ikke rukket å blogge. Lørdagen var det jentekveld hos Christina, det var veldig koselig. Vi dro ut på koko hvor det var button down party, det var egentlig helt greit. Vi kom ikke før sent, så det var ikke mange timene vi var der. Meg og Thea hadde det hvertfall veldig ålreit på vei hjem der i fra. Ofte hjemturene som ender opp med å være morsomst. Det tar ca en times tid hjem fra koko som ligger i Camden. Søndag var den siste slappeavdagen som jeg nevnte i forrige innlegg, den gikk til å lese litt å slappe av.

Fra puben i Hendon


Fra Koko i Camden



Så kom mandag og første skole dag. Jeg hadde i grunn bare to timer skole, hadde psykologi fra 10 til 12. Læreren var veldig ålreit og det virka som om det skulle gå ganske fint. Det er litt greit fordi jeg har psykologien med Thea så da kan vi jo hjelpe hverandre om det skulle trengs. Ida kom også i går, så det var veldig hyggelig med litt besøk hjemme fra. Jeg brukte deler av kvelden på å lese litt og forberede meg på seminarene som kommer. Idag dro jeg på skolen kl 1.00 og var ferdig 2.00 så det var en relativt kort skoledag. Etter det har jeg vært hjemme og rydda og slappet av. Det var jo sesongstart på 90210 og gossip girl. Finally!! Så har sittet å sett litt på serier og kost meg. Nå kommer snart Thea og Ida hjem fra en tur i Oxford Street. Vi tenkte oss ut en tur i kveld, Thea har ikke skole i morgen og jeg har bare en time litt senere på dagen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar