onsdag 10. oktober 2012

Pink matter

I går var planen å dra ut, men det skjedde ikke. Altså vi dro ut, men alt var stengt så det var litt av en bomtur. Likevel hadde vi det koselig, så det gjorde ikke noe. Idag hadde jeg skole klokken 12-1 så jeg stod opp mens de andre lå og sov, må si det så veldig deilig ut å bare fortsette å sove.. Men er det skole så er det skole. Forelesningen i dag var veldig ålreit, det var i faget 'Explaining crime' som virker veldig interessant. Læreren virket også veldig grei, første gang vi hadde han. Etter skolen har jeg bare vært hjemme å slappet av. De andre dro til camden town, men jeg er fattig så jeg ble hjemme i frykt for å bruke noe penger der. Egentlig veldig deilig å bare slappe av. I morgen får vi jo besøk, jippi! Gleder meg så innmari, det blir så fint å se besteveninna mi igjen. Før Elin og Henriette kommer så har jeg skole i morgen, har en time klokken 9-10 før jeg har 5 timer fri også to timer skole etter det. Veldig kjipt å ha så stort hopp mellom timene, men sånn er det bare. Jeg får vel bare være en flink student å bruke de 5 timene på å lese og forberede meg til neste ukes seminarer.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar