lørdag 6. oktober 2012

London by night

Gårsdagen var veldig ålreit. Først tok meg og Thea en tur på skolen fordi det var sånn fresher fair greier, det var igrunn ikke noe vits.. Vi var der i 5 minutter så dro vi på pub i stedet før vi dro til Christina og så på riverboat party. Det som var veldig synd var at det regnet, men vi fikk sett masse av London likevel og tok masse bilder. Det er så innmari fint på kvelden, masse lys. Riverboat party i seg selv var ikke sånn super morsomt, men glad jeg ble med å fikk sett London på den måten. 

Vi var tilbake fra riverboat party ca kvart på 12 og da var vi så utsultet av vi kom oss fort hjem til Christina og fikk kastet i oss litt pizza før vi dro tilbake på puben meg og thea hadde vært på tidligere på dagen. Plutselig var det stapp fult der av studenter, det var veldig koselig. De spilte også veldig bra musikk så det var et pluss. Alt i alt var det en veldig koselig kveld. Idag har vært en litt sånn 'slappeavdag' igjen. Har vel egentlig ikke gjort noe fornuftig i dag. Vi skal til Christina senere i dag på vors før vi tenker oss en tur til camden. I går var det jo plask regn og idag skinner solen så jippii. I morgen er siste 'slappeavdag' før livet mitt er over.. Neida.. Joda. Det er faktisk det. Fra og med mandag er det skole og jeg og boka kommer til å henge sammen som ying og yang. Nå er det bare å gi alt å lese hver dag.. Jeg er veldig motivert og håper dette skal gå fint. Hvis jeg er flink i ukedagene så kan jeg slappe av litt i helgene. Det som er superdupert er at vi får snart besøk av Elin og Henriette. Jeg gleder meg såå. Til neste uke så er det nesten en mnd siden jeg har sett min kjære bestis så det blir helt amazing. 

Her er noen bilder fra riverboat i går







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar