tirsdag 2. oktober 2012

Student lock in - Brent Cross

I går var det skoledag, det var begynnelsen på induction week. Vi fikk møte lederen til kurset jeg skal studere og de andre elevene. Det var veldig ålreit, alle lærerne virket veldig hyggelige og var super engasjerte. Vi fikk lese lista til kurset og på leselista vår så stod det jo 20 bøker eller noe sånt, men vi skulle vist ikke kjøpe alle sammen heldigvis. Jeg gleder meg veldig til å komme i gang.

Idag hadde vi fri så jeg fikk sovet lenge. Thea trengte briller så vi kom oss på specsavers hvor hun fikk tatt synstest og kjøpt briller. Tydeligvis var hun jo nesten blind så godt hun fikk ordnet det ganske sjapt. I skrivende stund så kom jeg nesten akkurat inn døra etter vi har vært på student lock in på Brent Cross shopping senter, hvor de stengte av hele senteret kun for studenter og hadde 20% avslag på alt. Flink som jeg er så kjøpte jeg ingenting. Sånn er livet som student. Vi møtte Majda, Henriette og Julie så det var veldig koselig. Det var egentlig veldig mange studenter der, men det skjønner jeg jo. Vi er tross alt studenter med strengt budsjett. 

Idag


Fra Brent Cross idag


Ville bare vise det fine dynetrekket mitt



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar