søndag 30. september 2012

Feeling sick today

Natt til i dag har egentlig bare vært ille. For det første var det fest i huset rett ved siden av oss og der skrek de og holdt på til 2-3 i natt hvertfall. Ikke nok med det så har jeg blitt syk, har hostet og styra i hele natt. Så det ble ikke mye til søvn, det ble heller ikke noe av Brighton i dag.. Noe som er veldig synd, både meg og Thea ble hjemme, vi følte oss begge dårlige. Hadde nok ikke hjulpet å dratt til Brighton heller, men vi hadde veldig lyst begge to.. Men men sånn er det noen ganger. Vi har bare slappet av hjemme, vært en tur på butikken og jeg har gått meg en tur i nabolaget, er så mange fine hus her.

Ellers har vi begge liggi i hver vår seng og sett på serier. Jeg har selvfølgelig sett på suits, nå er jeg straks ferdig med alle episodene.. Er så trist.


Føler meg litt sånn idag





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar