torsdag 4. oktober 2012

Ready for school

I går var vi en tur på skolen for å få med oss essay kurset som var ålreit, hun som holdt foredraget var veldig flink. Nå er alt nytt og alt er plutselig på engelsk - obviously. Derfor er det greit å bli med på sånt når det er noe, vil ikke akkurat kalle meg super god når det kommer til å skrive essays.
Det tok ca en times tid tenker jeg. Når det var ferdig dro vi en tur på brent cross shopping senter for å handle skolesaker, jeg fikk kjøpt notatbøker og litt av hvert egentlig. Vi var relativt sjappe der før turen gikk hjem. Thea sin iphone døde litt på skolen i går skjønner dere og da fikk hun helt panikk noe jeg forstår veldig godt. Så når vi kom hjem prøvde vi å koble den til mac'en for å sjekke om den vil skru seg på igjen og etter en stund fikk vi ordnet den. Videre dro vi på platt halls hvor vi var med Henriette og Julie og vorset litt før turen gikk til camden town. Thea dro hjem mens Henriette, Julie og meg dro videre. Vi fant et sted som heter Proud og det var egentlig veldig greit. 

Idag sov jeg lenge og slappet av før meg og Thea dro til piccadilly for å finne Waterstones som er en bokhandler. Det var nemlig på tide å finne skolebøker og vi hadde hørt at det skulle være en stor bokhandler og gjett om den var stor da. Aldri sett så mange bøker samlet på et sted før, var veldig bra. Jeg fant to av bøkene jeg trengte der så tok vi turen videre til en annen Waterstones som lå ved camden hvor Thea fant noen av bøkene hun trengte og jeg fant enda en. Den var også enormt stor og hadde veldig mange akademiske bøker og andre bøker selvfølgelig. Nå mangler vi begge to bare en bok som er psykologi boka. Tydeligvis har de den ikke inne noe sted så vi må nok mest sannsynelig bestille den. Foreløpig er det ikke sånn veldig hast med å ha alle bøkene på plass - men jeg synes det er veldig greit å ha alt i orden før skolen starter ordentlig.

Pulten min er nå i hvertfall skoleklar



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar