søndag 21. oktober 2012

Sleepy Sunday

Idag har jeg bare ligget i sengen.. Skikkelig slapp dag, men det er jo det som er så deilig med søndager. Jeg har fått sett litt på gossip girl og cougar town så da er jeg fornøyd med dagen. Jeg burde vel egentlig lest litt også, men jeg fikk lest i går kveld så tror jeg skal klare meg. I morgen har jeg vel sånn 4,5 time fri mellom timene så klarer vel sikkert å få lest litt da tenker jeg. Idag bestemte meg og roomie at vi må bli flinkere til det med mat om dagen. Så i morgen skal vi dra på Sainsbury's etter skolen å handle litt mat til uken som kommer - alt er så annerledes når det ikke er norsk mat.. Obviously.. Men vi får vel bare prøve oss frem. I morgen blir det taco hvertfall før kjøttdeigen går ut på dato.


Et bilde av meg og roomie for noen helger siden. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar