lørdag 20. oktober 2012

Aquarium

Onsdag fikk vi besøk av Malin. Jeg hadde selvfølgelig vondt i hodet og valgte å bli hjemme da de dro på hard rock cafe. Torsdag var det litt skole på meg, mens de andre tuslet i oxford street. På kvelden fikk vi besøk av Christina hvor det ble taco på oss. jippi. Malin hadde tatt med ordentlig taco krydder hjemme fra så da ble det bra. Fredagen dro vi på aquarium, det var utrolig ålreit. Malin betalte for oss i innflyttningsgave. Vi fikk faktisk se haier og pingviner, aldri sett pingviner før så det var sykt kult. Det var relativt stort og var verdt pengene. Senere fikk vi besøk av Christina igjen hvor det ble bakt potet og sjokolade kake. Christina var bakeren den kvelden, kaken ble kjempe god så creds til Christina.

Idag dro Malin hjem og både meg og Thea har ligget i senga stortsett hele dagen. Før vi kom oss ut og til TGI fridays i picadilly med Christina, Stine, Uros og Rebecca. Det var også veldig koselig, jeg var sliten så jeg dro hjem etter det. Det regner jo hele tiden, men nå har vi hvertfall lært oss at vi må ha med en paraply uansett om solen skinner for været bare lurer oss. Men jeg koser meg i London. Nå blir det litt mer fokus på skolen fremover, har en innlevering allerede 5 november som jeg såvidt har fått startet litt på. Begynner også å få kjenne på det å være fattig student, er så mye jeg skulle hatt men ikke har råd til. Men sånn er det vel bare.. 




Her ser man pingvinene såvidt, var ikke så lett..

Den fine kaka til Christina

Big Ben på en regnværs dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar