mandag 22. oktober 2012

Monday is funday

Nå sitter jeg på skolen og er flink til å lese og greier.. Har 4.5 time fri nå, også fant jeg egentlig ikke noe plass å sitte på biblioteket hvor det var stille. Men til slutt så fant jeg sånn stillerom, tenkte at det var rart hvis ikke de hadde det. Her er det veldig deilig å sitte når man skal jobbe alene. Jeg har fått gjort en del på et essay jeg skal levere inn den 5 november i kriminologi så det er veldig greit. Er så redd for å sitte der rett før deadline og ikke være ferdig. Nå har jeg fått skrevet ned masse notater hvertfall, så skal jeg sette det sammen senere. Essayet er bare på 1000 ord, og det er faktisk ikke veldig mye.. ca 2 sider tenker jeg. Nå sitter jeg egentlig bare å gleder meg til taco i kveld og tenker på at det er drøye to timer igjen før siste time starter, blæ!


Et par bilder av skolen innenfra:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar