lørdag 27. oktober 2012

Shinedown

Finally. Nå har jeg gledet meg til shinedown konsert lenge og endelig er dagen her. Nå venter jeg bare på Henriette før vi kommer oss på undergrunnen til Brixton. Det kommer til å bli så bra!! Det har vært fint vær i hele dag egentlig før nå hvor det selvfølgelig startet å regne. Det er London i ett nøtteskall det, men det går så bra. Thea har dratt til Christina hvor de etterhvert skal på halloween party. Kanskje jeg møter de etter konserten, får se an hvor sent det blir. 


I morgen tenkte jeg at jeg skulle komme meg på biblioteket på skolen og bli ferdig med kriminologi essayet. Jeg fant plutselig ut i går at det var sånn 6 essay som skulle leveres dette halvåret - jeg trodde det bare var 4.. Så det var litt nedtur, men da får man bare jobbe enda litt mer. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar