søndag 28. oktober 2012

Unity

Shinedown konserten var sykt bra. Jeg koste meg skikkelig, de hadde kjempe bra sceneshow og Brent(vokalisten) var døds flink live. Dette er jo mitt 'favourite band' så veldig gøy at de var så flinke live. Det var veldig mange folk der også. Når meg og Henriette kom utenfor så var køen enormt lang, men vi orket ikke stå helt bakerst så vi sneik litt og fant egentlig ut at vi stod på priority. Men jeg bare sa til han vakten at vi hadde stått så lenge i feil kø, så han slapp oss inn på priority. Så da var vi fornøyde. Vi fikk stå veldig langt fremme også slik at vi fikk med oss alt.





Idag var planen å dra på biblioteket på skolen, men jeg er litt sliten i dag. Pluss at jeg har 4.5 time fri i morgen mellom timene mine, så da rekker jeg å bli ferdig essayet mitt da tenker jeg. Idag blir det nok bare å slappe av i senga mi. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar