mandag 15. oktober 2012

Breaking inside

Igjen, nå er det lenge siden jeg har blogget. Det skjer så mye hele tiden og da prioriterer jeg ikke akkurat å blogge. Torsdag kom Henriette og Elin og det var helt amazing, utrolig deilig å se de begge igjen. Fredag dro vi til camden town, er så koselig der. Endelig ble det kinamat igjen, den kinamaten der borte er sååå god. Vi gikk rundt og kikket på alt det rare og fine der og koste oss før vi dro hjem og starta 17.00 vorset vårt. Videre dro vi til Christina og Stine og fortsatte vorset der før turen gikk til koko igjen. Alltid safe å dra dit. Alt i alt var det en hyggelig kveld. Lørdag ble det oxford street på oss. Henriette skulle shoppe litt og jeg skulle være personlig shopper, det endte selvfølgelig med at hun ikke fikk shoppet noen ting omtrent. Var likevel en koselig tur da. Vi spiste på en italiensk restaurant hvor bestis spanderte middag på meg, juhu. Fattig student vet dere.. Plutselig fikk vi se at en veske tyv ble tatt rett uttafor vinduet der vi satt og sivil politi hoppet på han og greier. Alltid festlig med litt action når man sitter å spiser da.

Den siste kvelden da før Henri og Elin dro hjem lå meg og Henri bare å lo å skravla til sent på kvelden. Var så koselig, er så lenge til jeg ser hun igjen... men men sånn er det bare. Søndagen var det strålende sol og både meg og Thea sa hvorfor kan det ikke regne? Det var den ene dagen vi bare lå å sov/slappet av hele dagen. Var skikkelig deilig med en dasse søndag. Idag har vi hatt skole igjen og planen var å lese etter skolen - men det gikk ikke som planlagt. Ble ingen lesing på meg i dag gitt, men i morgen skal jeg lese.. Det lover jeg..




Jeg skal på shinedown konsert - JIPPI 

 Fine kina boden min

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar