lørdag 29. september 2012

Today

Denne dagen har vært skikkelig 'slappeavdag' for min del. Thea har vært på london guided tour, men det orket ikke jeg. Så jeg har ligget i sofaen og sett på suits i hele dag egentlig, noe som har veldig veldig deilig. Fått ryddet litt og vasket klær og sånt også før jeg fant ut at jeg skulle ta meg en tur ut og tusle litt. Jeg fant noen super søte skilt som jeg tok med meg hjem til leiligheten, skal vise bilde.

I morgen skal vi til Brighton på tur som er i orientation programme for skolen. Det tror jeg blir veldig ålreit, før neste uke som er induction week. Det gleder jeg meg veldig til, blir deilig å komme i gang med skolen selv om den ikke starter før neste uke igjen. Jeg er veldig klar nå kjenner jeg.

Home skilt





Veska jeg kjøpte i går


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar