torsdag 20. september 2012

Lucky me

Det ble ikke noe innlegg med hva jeg kjøpte i går gitt, fordi selvfølgelig måtte jeg låse oss ute av leiligheten. Thea skulle jo møte kevin på liverpool street og tok ikke med seg nøklene fordi jeg var hjemme og kunne låse opp for de, hun ringte på døra nede og jeg skvatt så av lyden at jeg løp ned. Selvfølgelig har vi en dør som låser seg selv automatisk så da var vi låst ute.. Etter mye om og men fikk jeg ringt låsesmed og han fikk bryti opp døra så da var den låsen ødelagt og det kostet 800 kroner, så lucky me. Idag kom vaktmesteren og holder på å fikse låsen så endelig kan vi få låst døra. Litt av en kveld, men det måtte vel skje en gang. Legger ut det jeg kjøpte i går senere i dag, vi tenkte oss en tur på IKEA i dag for å få kjøpt det siste vi trenger. Videre skal vi på støvsuger jakt fordi nå er det så mye støv og dritt her at jeg får helt hetta..

Me today:






1 kommentar: