onsdag 19. september 2012

Learning to walk again

Dagene bare flyr unna.. Idag skulle vi som sagt shoppe litt vær for oss, vi dro til brent cross shopping senter og det var egentlig helt supert. De hadde de fleste butikkene der som; river island, topshop, allsaints, h&m, miss selfridge osv. Vi tusla litt rundt der og fikk kjøpt litt i dag også. Tenkte jeg skulle legge ut ett innlegg senere i kveld med hva jeg kjøpte. Idag tok jeg toget hjem alene fordi roomie skulle møte kjæresten sin som kommer på besøk i dag, det tror jeg hun har gleda seg til. Det blir koselig med litt besøk her før meg og thea går i toppene på hverandre.. Neida, eller joda. Tanken på at vi skal en tur på IKEA igjen i morgen gjør at føttene mine gråter, har gnagsår overalt hvor det går an å ha gnagsår tror jeg. Men sånn er londonlife..

This is me today:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar