tirsdag 18. september 2012

Fremme i London

Da er meg og roomie i London, vi kom oss trygt frem. Nå er dette riktignok den andre kvelden vi har her, men siden vi kom i går kveld så har jeg ikke rukket å skrive et innlegg enda. Dagen har vært relativt slitsom, først var det rett på IKEA når vi kom frem og samlet sammen alt det vi trengte(har enda ikke kjøpt alt) og tenkte hvordan skal vi få med oss dette hjem? Vi fant fort ut at vi kunne ta taxi så da gjorde vi selvfølgelig det. Det kostet bare 300 kroner ca for å ta taxi fra IKEA og hjem til leiligheten vår og det er egentlig veldig langt, så det var deilig. Vi slang fra oss det vi hadde kjøpt og kom oss til Oxford street hvor vi brukte mange timer på å shoppe litt. Bena mine er så ødelagt etter denne dagen at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Vi har gått veldig mye idag så det skal bli deilig å legge seg kjenner jeg. I morgen kan vi slappe av litt mer, nå begynner leiligheten å se fin ut også:) Vi gjør det beste ut av det vi har. 

Her er noen bilder fra leiligheten: 




         

         





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar