tirsdag 18. september 2012

Day 2 - Shopping

Dette har vært nok en slitsom dag, tenkte vel i går at denne dagen skulle bli roligere. Vi bor tross alt i London, så rolig ligger ikke i vårt vokabular enda hvertfall. Vi kom nesten akkurat inn døra og det var helt herlig. Idag tok vi en tur der vi bor - harrow, det var veldig koselig og primark, river island og topshop hadde de på senteret like ved oss så det var awesome. Vi fikk shoppa litt til leiligheten og gikk hjem med det før vi kom oss til Oxford street igjen selvfølgelig. Vi gjør noe hele tiden at vi glemmer jo nesten å spise, men det roer seg nok ned etterhvert. Vi må bare komme inn i alt dette, er fortsatt overveldende at jeg bor i London.. London liksom? Veldig rart, men samtidig helt fantastisk. Vi fikk timeplanen vår sent i går kveld og jeg har fri hver fredag så da ble jeg overlykkelig.. Foreløpig gruer jeg meg litt skolen fordi det blir noe helt nytt, men alle er vel i samme situasjon så det kommer nok til å gå helt fint tenker jeg. Fortsatt så er det noen dager til skolen så er masse av tid til å kose seg før den tid :-) I skrivende stund sitter meg og roomie med vært vårt glass med vin og koser oss.

Tenkte jeg skulle vise dere noe av det jeg har kjøpt:

 Jakke fra Zara
Jakke fra River Island

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar