onsdag 31. oktober 2012

Timetable

Tenkte jeg skulle legge ut timeplanen min så kan dere se, jeg har ikke veldig mye skole. Til gjengjeld så er det mye selvstudie. Det jeg synes er negativt med timeplanen min er at det er så store hopp mellom timene, men det blir forsåvidt bare til at jeg sitter på biblioteket og jobber med essay - så det er vel kanskje bra for meg. Så har jeg jo fredagen fri, jippi!

PSY1111 - Står for foundation psychology som rett og slett er veldig generell psykologi.
CRM1310 - Står for Explaining Crime som muligens er det beste faget dette året. Her lærer vi om kriminologi og kriminalitet.
CRM1320 - Står for Skills and Methods som er et veldig generelt fag om universitetet(hvordan man refererer, hvordan man skriver essay osv)
SOC1325 - Står for Sociology som er generell sosiologi.

Ser at den ble litt utydelig, men regner med dere ser det likevel.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar