tirsdag 25. september 2012

Wreck of the day

Nå er det vel egentlig litt dårlig blogging fra meg kjenner jeg. Dagene går så fort nå at jeg glemmer det helt bort. Idag startet dagen med regn.. masse regn faktisk. I 3 tiden så ble det opphold så da dro vi til wembley på tesco for å handle litt mat - endelig fikk jeg kjøpt mer jarlsberg ost, har nemlig ikke funnet det i noen andre matvare butikker enda. Fram til tre lå jeg vel bare i senga og så på suits, har nettopp startet å se på det og det er jo helt awesome. Godt jeg har mange episoder igjen.

Senere på kvelden skulle vi egentlig bare bort på M&S bensinstasjonen der å kjøpe litt øl, men endte med en sponantur til Henriette som har flyttet inn i halls, der var det veldig koselig! Samtidig fikk vi hilst på noen av de andre norske jentene. Imorgen kommer det tydeligvis en plumber hit i 12 tiden, no idea hva han skal gjøre, men sikkert bra. Etter det skal vi inn tl oxford street å spise lunsj med de andre jentene. På kvelden i morgen er det icebreaker fest som er en del av 'fresher' week her nede, håper på at det blir bra. Litt dårlig med bilde i dag fordi jeg har stortsett dassa rundt i pysjen.

Legger til noen andre bilder, dette var når vi var på brent cross for en uke siden snart. Synes det var så koselig i den ene gata vi gikk i der:






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar